Pakej percutian 5 Hari 4 Malam Kota Kinabalu City, Pulau Manukan dan Sapi. 0138586018 Whatsapp 2024

Ramai yang kurang mengetahui walaupun di Sabah mempunyai banyak tempat menarik dan cantik, namun kebanyakan tempat adalah sukar untuk dikunjungi disebabkan oleh keadaan jalan yang kurang baik serta berbukit. Bagi yang tidak biasa memandu di kawasan berbukit dan berliku perlu berhati-hati dan berhema. 
sosodikon hill kundasang 

Bagi perjalanan ke Kundasang dari bandar Kota Kinabalu anda akan melalui beberapa kawasan seperti pekan, perumahan, perkampungan dan gerai-gerai kecik, sebelum dikelilingi dengan suasana hutan nan hijau, serta pemandangan bukit yang cantik. Boleh buka tingkap untuk menghirup udara yang segar, tapi sebaiknya jangan lebih-lebih lagi jika  banyak kenderaan *lebih banyak terhidu hasap kenderaan dari udaranya. Tapi bagi yang rasa pening dengan jalan bengkang bengkok, baik buka tingkap kenderaan bagi hilang rasa muntah *Tips bawalah minyak angin.

Perjalanan Kota Kinabalu ke Kundasang:
Jika anda dari bandar Kota Kinabalu boleh lalu mengikut jalan UMS atau jalan Tuaran Bypass terus sahaja hingga memasuki jalan Tuaran. Jika anda nak singgah Gerai Kelapa Bakar & Lokan Bakar boleh mengikuti jalan UMS disebelah tengahari atau petang. Jalan yang baik adalah melalui jalan Tuaran Bypass tidak perlu melalui banyak simpang dan anda hanya perlu jalan lurus sahaja sehingga roundabout Berungis Tuaran.


5 Hari 4 Malam Trip Kota Kinabalu City dan Pulau Manukan dan Sapi 
Bagi yang nak bercuti puas-puas di Sabah anda boleh pilih pakej 5 Hari 4 Malam. Selama 5 hari di Sabah anda akan mengunjungi semua tempat-tempat pelancongan paling Top di Sabah! Bermalam di Kundasang, rasai suasana seperti di New Zeland, snorkeling di Pulau Manukan, dan shopping mutiara, ikan masin, udang kering, amplang murah-murah! 


PAKEJ PALING HOT SALE!!!
HOT SALE !!!
HOT SALE!

Cepat Hubungi kami untuk HARGA & JADUAL PERJALANAN
Call: +60138586018 (24 jam) Encik Ibrahim bin Haji Tamanan 
Tel. Office: +6088386380
Email: info@borneofullforce.com
www.borneofullforce.com



No comments:

Post a Comment

Pakej percutian 4 Hari 3 Malam Kundasang, Pulau Manukan, Kota Kinabalu Sabah. Pakej 2024.

Assalamualaikum,     Jom book  Pakej ke Kundasang !!   untuk 4 Hari 3 Malam .   Sepena tahun 2024 ini kami menyediakan "Pakej ke Ku...

Popular Posts